TomTom - problémy, nedodělky, bordel atd...
Re: TomTom - problémy, nedodělky, bordel atd...
A z ceho usuzujete ze se mne problem netyka? Jse uzivatel TomTomu jako vy. S navigaci jezdim na denni bazi a pouzivam ji, na linku take volam pomerne casto je to tu nefiltruju na forum.
TomTom GO 6200 |TomTom GO 5000 |Rider 410 | Bandit Action Cam | 16.401 | map: Europe v975 (07/2016) | MyDrive Connect: (4.1.2.2959) | Škoda Octavia 2 Combi RS 2.0 TFSI, 160 kW, 215 HP
Re: TomTom - problémy, nedodělky, bordel atd...
No, správně by mělo být neventiluji...
Netýká se vás náš rozhovor s TomTomem, respektive : je naše věc jak tento rozhovor vedeme. Téma se vás týká, ale v tom případě komunikujte s TomTomem a nekritizujte nás, kteří se snaží TT dotlačit ke změnám, aby zase byl "user friendly", takže uživatelsky příjemný. A navíc, ta kritika byla k ničemu, protože nám TomTom na FB odpovídá....
Netýká se vás náš rozhovor s TomTomem, respektive : je naše věc jak tento rozhovor vedeme. Téma se vás týká, ale v tom případě komunikujte s TomTomem a nekritizujte nás, kteří se snaží TT dotlačit ke změnám, aby zase byl "user friendly", takže uživatelsky příjemný. A navíc, ta kritika byla k ničemu, protože nám TomTom na FB odpovídá....
Re: TomTom - problémy, nedodělky, bordel atd...
ad hanyss25, konkretní dotaz:
Jak byste mi doporučil postupovat /když jste si přisvojil právo radit mi/ v případě, že si na základě informací z oficiální stránky TOMTOM vyberete a koupíte zařízení, které má mít hlasové ovládání a má mít funkční službu LIVE dopravní zpravodajství.
Po koupi voláte na HELp - opakovaně, že tyto věci nefungují - kde vám také opakovaně oznámí, že problém řeší - přitom se týdny nic neděje.
Takže napíšete na HELp, od nich odpověď, že předali info do Holandska technikům.
Uvádíte opakovaně konkretní příklady, kdy stránka http://www.dopravniinfo.cz nehody a uzavírky indikuje, služba LIVE indikuje nesmysly - chyba není opravena ani přes urgence více jak 5 měsíců, a to se jedná o R46 a HELP vás šikanuje nesmyslnými požadavky na ID navigace, verzi navcore, když je naprosto zřejmé, že chyba je už na jejich stránce http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 a nemá tedy s konkretním kusem navigace nic společného-
Tento krok se opakuje cca 12x, v některých případech nejen písemně, ale i telefonicky.
Pošlete jim obrázky, telefonní čísla na policii příslušných obcí, na Odbory dopravy příslušných obecních úřadů, kde si mohou ověřit, že TOMTOM indikuje nesmysly.
Pohrozíte zveřejněním, neděje se nic.
Help vám přestane odpovídat.
Můžete mi říct, jak byste "slušně" postupoval vy?
Nebo mám aroganci firmy požadovat za standard a smířit se s tím, že jsem dal zbytečně peníze za něco, co nefunguje?
Je mi jedno, co si o tom myslíte, ale pokud máte názor, že jsem měl sklopit uši a čekat, až si TOMTOM ujasní, zda to bude řešit nebo ne, tak na to povahu nemám.
Projevil jsem dostatek trpělivosti a dal jsem firmě víc jak 1 rok čas, aby se k problému postavila čelem.
Zachovala se /firma/ tak, že nijak, že arogance a smetení problému zvítězilo.
A teď tedy prosím o radu, jak jsem měl správně postupovat, respektive jak byste postupoval vy, srdečně děkuji.
P.S. - podnětem k napsání tohoto textu je reakce i na poznámky na http://www.poi.cz/phpbb/viewtopic.php?f=3&t=4875
Jak byste mi doporučil postupovat /když jste si přisvojil právo radit mi/ v případě, že si na základě informací z oficiální stránky TOMTOM vyberete a koupíte zařízení, které má mít hlasové ovládání a má mít funkční službu LIVE dopravní zpravodajství.
Po koupi voláte na HELp - opakovaně, že tyto věci nefungují - kde vám také opakovaně oznámí, že problém řeší - přitom se týdny nic neděje.
Takže napíšete na HELp, od nich odpověď, že předali info do Holandska technikům.
Uvádíte opakovaně konkretní příklady, kdy stránka http://www.dopravniinfo.cz nehody a uzavírky indikuje, služba LIVE indikuje nesmysly - chyba není opravena ani přes urgence více jak 5 měsíců, a to se jedná o R46 a HELP vás šikanuje nesmyslnými požadavky na ID navigace, verzi navcore, když je naprosto zřejmé, že chyba je už na jejich stránce http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 a nemá tedy s konkretním kusem navigace nic společného-
Tento krok se opakuje cca 12x, v některých případech nejen písemně, ale i telefonicky.
Pošlete jim obrázky, telefonní čísla na policii příslušných obcí, na Odbory dopravy příslušných obecních úřadů, kde si mohou ověřit, že TOMTOM indikuje nesmysly.
Pohrozíte zveřejněním, neděje se nic.
Help vám přestane odpovídat.
Můžete mi říct, jak byste "slušně" postupoval vy?
Nebo mám aroganci firmy požadovat za standard a smířit se s tím, že jsem dal zbytečně peníze za něco, co nefunguje?
Je mi jedno, co si o tom myslíte, ale pokud máte názor, že jsem měl sklopit uši a čekat, až si TOMTOM ujasní, zda to bude řešit nebo ne, tak na to povahu nemám.
Projevil jsem dostatek trpělivosti a dal jsem firmě víc jak 1 rok čas, aby se k problému postavila čelem.
Zachovala se /firma/ tak, že nijak, že arogance a smetení problému zvítězilo.
A teď tedy prosím o radu, jak jsem měl správně postupovat, respektive jak byste postupoval vy, srdečně děkuji.
P.S. - podnětem k napsání tohoto textu je reakce i na poznámky na http://www.poi.cz/phpbb/viewtopic.php?f=3&t=4875
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...