Obecná diskuze MapShare, řešení problémů

Vše o opravách a sdílení map: TomTom MapShare

Moderátor: imaster

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gebič
Příspěvky: 1087
Registrován: 7.6.2006, 10:59
Bydliště: PRAHA - Hlavní město, ne?

Re: Obecná diskuze MapShare, řešení problémů

Příspěvek: # 49616Příspěvek Gebič

Má někdo stejný problém. 27.8. mi to naposledy stáhlo mapshare a nyní už skoro měsíc nic. Zkusil jsem snad vše, ale ani na jednom compu se mi to nedaří. Dokonce jsem jsem dneska zformátoval a vše nahrál znova a opět nic. Jen quickgps fix a maphare se nekoná. Nemá někdo nápad? Nejde mi to na XP, W7 32 a W7 64. :hudry:
TT 950, NC 9.510, Europe 985.8155
Zaregistruj se a šetři, super věc!
https://www.tipli.cz/p/35777
Gumídek
Příspěvky: 5640
Registrován: 18.10.2006, 4:26

Re: Obecná diskuze MapShare, řešení problémů

Příspěvek: # 49617Příspěvek Gumídek

Hele, mně se jednou něco podobného stalo. Nepomáhalo nic, a tak jsem napsal mail na podporu TT a za cca dvě hoďky mi přišel postup, co a jak mám udělat, a fakt to pomohlo....(upozorňuji, že ve všední den).
Pro každý případ, kdybys kontakt neměl : +420 239000491 (po-pá 9-16)
Uživatelský avatar
Gebič
Příspěvky: 1087
Registrován: 7.6.2006, 10:59
Bydliště: PRAHA - Hlavní město, ne?

Re: Obecná diskuze MapShare, řešení problémů

Příspěvek: # 49619Příspěvek Gebič

Tak jsem tam napsal. Těším se na jejich reakci. Doufám, že tam nebude Polák, co mi to bude psát přes google translator... :osli:
TT 950, NC 9.510, Europe 985.8155
Zaregistruj se a šetři, super věc!
https://www.tipli.cz/p/35777
Gumídek
Příspěvky: 5640
Registrován: 18.10.2006, 4:26

Re: Obecná diskuze MapShare, řešení problémů

Příspěvek: # 49620Příspěvek Gumídek

Jsou to Poláci, ale já jsem s nimi komunikoval mnohokrát, a pokud mohou, tak pomohou a mluví česky normálně jako ty nebo já, jen s lehkým polským dialektem...
To, že s něčím nemohou pomoci bývá většinou způsobeno tím, že sami od Holanďanů nemají informace a pravomoce...
Tonny
Příspěvky: 803
Registrován: 28.8.2007, 15:21
Bydliště: Absurdistán

Re: Obecná diskuze MapShare, řešení problémů

Příspěvek: # 49622Příspěvek Tonny

...že sami od Holanďanů nemají informace a pravomoce,.....

Což vypovídá o tom, že firma nemá zvládnutou vnitřní komunikaci a HELp z toho titulu není schopen část problémů vůbec řešit, dokonce ani nijak smysluplně reagovat.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...

Uživatelský avatar
Gebič
Příspěvky: 1087
Registrován: 7.6.2006, 10:59
Bydliště: PRAHA - Hlavní město, ne?

Re: Obecná diskuze MapShare, řešení problémů

Příspěvek: # 49636Příspěvek Gebič

Tak jsem si koupil balení Plzní a večer se do toho pustím... :). Snad to pomůže!

Kód: Vybrat vše

Všechna zařízení používající verze map starší než 8.85 budou dostávat opravy softwaru Map Share po dobu 12 měsíců. V případě, že máte starší mapu, je se může stát, že program TomTom Home nenabídne Vám novější opravy map ke stažení.
 
Prosím zkontrolujte následující:
 
Můžete provést nasledující postup: :
 
Připojte navigaci k počítači a otevřete si tento počítač:
 
Zde uvidíte navigaci jako vyměnitelný disk popř. TomTom
 
Otevřete si tento vyměnitelný disk (tomtom) a otevřete si složku s mapou. Název složky s mapou může být Europe_2GB, Europe_east atd.
 
Zkontrolujte jestli ve složce není některý z následujících souborů:
 
Jakýkoliv soubor končící příponou .MID nebo MMS pokud ano tak jeho smažte
 
Pokud najdete ve složce s mapou najdete následující soubory tak je také vymažte:
 
MapServerPatch.dat
MapUserPatch.dat
PatchFilter.dat
 
Nyní prosím prověďte kontrolu chyb:
 
Otevřete si tento počítač. Pravé tlačítko na vyměnitelný disk (tomtom). Klikněte na vlastnosti  záložka nástroje. A spusťte kontrola chyb. V nastavení opravy chyb označte automatická oprava chyb.
 
Následně prověďte clear flash:
 
Zde najdete kompletní návod jak provést clear flash: www.tomtom.com/6186
 
Odpojte zařízení od počítače a pokračujte dále podle návodu:
 
- Odinstalujte TomTom Home
- Klikněte na start - dejte spustit a napište %appdata% a dejte enter
- Otevře se Vám okno kde najdete složku TomTom - smažte složku TomTom
 
- Klikněte znovu na start - dejte spustit a napište %temp%
- Ve složce smažte všechny soubory
 
- Otevřete složku Dokumenty - zde najdete složku TomTom. Tuto složku přejmenujte na oldtomtom.
- Následně si otevřete program files - C:\program files a smažte zde složku TomTom Home 2
- Stáhněte TomTom Home ze stránek:  http://download.tomtom.com/sweet/application/home2latest/TomTomHOME2winlatest.exe
 
Po instalaci TomTom Home připojte navigaci k počítači a prověďte aktulizaci mapshare.
 
 
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
 
 
S přátelským pozdravem,
 
Dorota Farbiszewska
Tým zákaznické podpory TomTom
TT 950, NC 9.510, Europe 985.8155
Zaregistruj se a šetři, super věc!
https://www.tipli.cz/p/35777
Uživatelský avatar
vrána
Příspěvky: 934
Registrován: 12.2.2007, 3:22
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze MapShare, řešení problémů

Příspěvek: # 49641Příspěvek vrána

Voni sou vodvážnej, vašnosto, že by mohli jít i k hradní stráži! :grin:
TomTom GO 930T, NC 9.510, mapa Central Europe, RDS-TMC, 2x Brodit + ProClip
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Obrázek
Uživatelský avatar
Gebič
Příspěvky: 1087
Registrován: 7.6.2006, 10:59
Bydliště: PRAHA - Hlavní město, ne?

Re: Obecná diskuze MapShare, řešení problémů

Příspěvek: # 49709Příspěvek Gebič

Postup psal nějaký Holandský vyhulenec!Stačilo celou navi zformátovat a nahrát tam čistou instalaci a problém solved! Ty kraviny co tam píšou mi nepomohly ani na jednom compu, toto ano! :silis:
TT 950, NC 9.510, Europe 985.8155
Zaregistruj se a šetři, super věc!
https://www.tipli.cz/p/35777
Odpovědět