Stránka 1 z 1

Problém s kabelem

Napsal: 17.2.2013, 14:26
od Mates_CZ
Dobrý den,

Vlastním TT GO 1005. Pro potřebu nabíjení a aktualizace jsem zakoupil druhý kabel viz http://www.lan-shop.cz/tomtom-9ucb-001-07-go1000-114734 . Po pripojeni TT k počítači aplikace TomTom Home stále hlásí že "zařízení není připojeno".
Počítač nalezne nový hardware a požaduje ovladač. Žádný ovladač však ke kabelu přiložen nebyl. Po pátrání na Internetu jsem nalezl tento ovladač http://catalog.update.microsoft.com/v7/ ... 19d66b87ce a nainstaloval jej. Přesto aplikace TT Home zařízení nerozpozná. Na kabelu je označení 4CQ0.001.06. Prosím poraďte.

Re: Problém s kabelem

Napsal: 17.2.2013, 16:50
od Ferdabrablenec
pokud používáš TT 1000, nebo 1005 musíš se příhlásit na MY TOMTOM a ne na TOMTOM HOME, :-P

Re: Problém s kabelem

Napsal: 17.2.2013, 18:44
od kubesmarta
Nepřipojuje se tento druh navigací přes MTT? Přes TTH to opravdu nepůjde.

Re: Problém s kabelem

Napsal: 17.2.2013, 19:36
od Mates_CZ
No jistě že jóó... :zed: Už to fachá. Díky za nakopnutí :usmev:

Re: Problém s kabelem

Napsal: 1.3.2013, 17:31
od Otakar_Orac
Ahojte, koupil jsem si z práce navigaci TT go 730. Funguje výborně, ale ... Má nacvaknutý kablík od autonabíječky, takže po připojení se musí hodně dlouho laborovat a hledat ta správná poloha, aby fungovalo nabíjení (baterka v navigaci je už mrtvá, nabitá vydrží tak max 5 minut).
Novou nabíječku se mi kupovat nechce, ale napadlo, mě kabel přecvaknout, vadné místo odstranit a znovu spojit (třeba zapájet). Nevím ale kolik je v kabelu vodičů (teoreticky 2, ale to je jen moje domněnka). Nemáte s tím někdo zkušenost?

Díky

Re: Problém s kabelem

Napsal: 4.3.2013, 19:38
od Otakar_Orac
Tak si sám odpovím. Vodiče jsou tam 3 (bílý, červený a černý). Ale nevím na co je ten třetí; jeden je +5V, druhý je uzemnění, ale co ten třetí?
Nemáte tip jak kablíky efektivně spojit aby spoj zůstal pružný (smršťovací bužírky nejsou prý na ohebné spoje moc vhodné).

Díky.