Stránka 1 z 1

Změna emailu na účtu TT

Napsal: 21.12.2010, 20:54
od ivos
Vážení,

potřebuji změnit jméno na svém TT účtu - měl jsem ho na firemní email (protože na soukromém byl starší TT zařízení a nešlo to změnit) a nyní potřebuji změnit na svém aktuálním platném TT účtu na soukromý, třeba i jiný. V nabídce to sice je:

Zmenit e-mail address
E-mailová adresa:
Heslo
Vezmete prosím na vedomí, že pokud využíváte služeb PLUS, bude treba zmenit e-mailovou adresu ve vašem zarízení. To lze provést následujícím zpusobem:
U všech soucasných modelu: vyberte "Zmenit predvolby" v hlavní nabídce a pak "Zobrazit všechny položky". Zpet v hlavní nabídce pak vyberte "Edit TomTom PLUS account" a prihlašte se ke svému úctu.
U všech puvodních modelu: vyberte "PLUS services" nebo "Nacíst další služby" v hlavní nabídce a pak "Upravit úcet služby".
-----------------------------------
Služeb PLUS nevyužívám. Nicméně po zadání nového emailu se nic neděje, jen to ohlásí chybný email. Mám tam gistorii objednávek map a tak bych nerad opět zakládal nový účet.

Řešil jste to někdo už někdy???

Díky předem!

Re: Změna emailu na účtu TT

Napsal: 22.12.2010, 3:51
od vilik
Řekl bych, že nejjednodušší je vytvořit si účet nový a ten starý nechat jednoduše "umřít".

Re: Změna emailu na účtu TT

Napsal: 22.12.2010, 9:08
od Gumídek
Ano, zavolat na podporu a domluvit se s nimi. Email se dá měnit každého půl roku. Ale přes podporu je to lepší, protože oni ten starý vymažou...